۱۳۸۷ بهمن ۲۰, یکشنبه

مصاحبه با سونگ ايل گوک بازيگر نقش جومونگ

. ۱۳۸۷ بهمن ۲۰, یکشنبه

سانگ ايل گوک درباره بازي در فيلم لابيست ( مسئول تبليغات ) اش گفته : من در صحبت کردن توانايي کمي دارم پس فکر نمي کنم که در واقعيت بتونم يک مسئول تبليغات بشم .
گفتني است که سريال لابيست آخرين کار سانگ ايل گوک مي باشد و پخش آن از 10 اکتبر ( 2 ماه پيش ) شروع شده است .
سانگ ايل گوک ادامه داد : جهت اينکه يک مسئول تبليغاتي خوب باشيد بايد اول از همه مهارت هاي خوبي در مکالمه داشته باشيد ... که متاسفانه من هيچ شباهتي با اين کار ندارم پس اگه سعي بکنم که چيزي رو تبليغ بکنم ... خوب احتمالا به هيچ وجه موفق نمي شم .

http://upload.iranblog.com/1/1234153985.jpg

سونگ ايل گوک بازيگر نقش جومونگ

سانگ ايل گوک بر خلاف نقش هاي پر از اعتماد به نفسش در جومانگ و لابيست , او از خجالت و رفتارهاي با احتياط اش با خبره و هميشه در مصاحبه ها با خودش در کشمکشه .
همچنين در رابطه با سخت ترين قسمت اين سريال او گفت : " پردردسر ترين قسمت اين سريال صحبت کردن انگليسي آن بود اين قسمت خيلي پردغدغه بود "
اما انگليسي اي که او در قسمت هاي آغازين سريال صحبت مي کرد خيلي روان بود .
وقتي بهش گفتم که تلفظ انگليسيتون خيلي خوب بود او لبخند زد و گفت : " متشکرم ... من قبلا براي مطالعه انگليسي و يکسري درس هاي اختصاصي ديگر به خارج رفتم ."
سريال هاي لابيست و افسانه ( The Legend ) در حال حاظر در کره در يک زمان پخش مي شوند و با هم در حال مسابقه هستند .

او در اين رابطه با خنده گفت :
" مادر من يکي از طرفداران پروپاقرص بي يو جونگ هست و 100% از سريال افسانه خيلي لذت مي بره . پس وقتي که لابيست شروع بشه من نمي دونم که اون کدومشون رو نگاه مي کنه ولي فکر کنم حداقل روزايي که من خونه ام بخاطر دلخوشي منم که شده لابيست رو ببينه !!!

0 نظرات:

ارسال یک نظر