۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

پیام سونگ ایل گوک به طرفداران خود در ایران

. ۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

آخرین مراسم ضیافت مربوط به حضور سونگ ایل گوک در ایران در تاریخ 29/5/88 ایشان پیام تشکری را برای طرفداران خود و مردم ایران قرائت کردند..

شایان به ذکر است در مدت 3 روزی که سونگ ایل گوک در ایران میهمان شرکت گلدیران بود با اسقبال بسیار زیاد هواداران خود مواجه گردید ...

سايت رسمي امپراطور | جومونگ

سلام.من بازیگر سونگ ایل گوک هستم و برای اولین بار به هواداران ایرانی خودم سلام می کنم.این باعث خوشحالی من شد و از لطف شما سپاسگزارم.

قبل از سفر به ایران٬ایران برای من کشوری ناشناخته بود ولی بعد از سفر به ایران کشور مهمی برایم شد.

من در این سفر عشق و علاقه شما را احساس کردم و این خاطره ی خوب و مهمی برایم خواهد شد.وقتی به کره برگردم هرگز خاطرات و عشق شما را فراموش نخواهم کرد.

در آخر به جای خداحافظی از این جمله استفاده میکنم: اولین عشق تا ابد خواهد ماند

اینم لینک دانلود فیلمش...

DOWNLOAD

0 نظرات:

ارسال یک نظر